مقالات عمومی

چگونه به کسی که به ما خیانت کرده دوباره اعتماد کنیم؟

Super User 28 آذر 1396

اعتماد، چسبی است که رابطه‌ها را نگه می‌دارد، و به شما این امکان را می‌دهد که احساس امنیت و آرامش کنید و در نتیجه بتوانید ارتباط عاطفی و هیجانی کافی و خوبی با طرف مقابل خود برقرار کنید.

  هیچ چیزی آزرده‌ کننده‌تر از مورد خیانت واقع شدن از طرف کسی که دوستش دارید و به او اعتماد دارید نیست. خیانت می‌تواند انواع متفاوتی داشته باشد، اما هر کدام از این خیانت‌ها، این حس را به آدم می‌دهند که انگار مورد بی حرمتی یا عهد شکنی اخلاقی قرار گرفته و روح عاطفی رابطه نابود شده و فرد خیانت دیده در اعماق رنج و آزاری عمیق فرو رفته است. روابط بین انسان‌ها بسیار پیچیده هستند و بسته به شرایط، خیانت لزوما به معنی پایان یک رابطه نیست.

ادامه مطلب: چگونه به کسی که به ما خیانت کرده دوباره اعتماد کنیم؟

معصومیت از دست رفته در کودکان با نگاه به فیلم های نامناسب

Super User 28 آذر 1396

فیلم ها و موسیقی های نامناسب تاثیرات جبران ناپذیری روی کودکان می‌گذارد.

کودکی سرنوشت سازترین مرحله زندگی و دوران معصومیت، شادمانی، آرامش و خلاقیت است. این وظیفه هر پدر و مادری است که برای حفظ این ویژگی ها در کودکش تلاش کند و او را با سلامت روانی به مراحل بعدی زندگی تحویل دهد. متاسفانه برخی والدین به این امر توجه نمی کنند.

ادامه مطلب: معصومیت از دست رفته در کودکان با نگاه به فیلم های نامناسب

چطور شکست عشقی خود را فراموش کنیم؟!

Super User 28 آذر 1396

رابطه‌ نامزدي كه به قصد ازدواج شروع شده ممكن است به ازدواج ختم نشود، در اين ميان زمان فرد بايد رابطه‌اش را فراموش كند اين كار ساده‌اي نيست، راهكار ما به شما كمك مي‌كند كه از اين مقطع سخت بگذريد.

ادامه مطلب: چطور شکست عشقی خود را فراموش کنیم؟!

از اختلال سلوک تا جنون دزدی

Super User 25 آذر 1396

اختلال نافرمانی مقابله‌جویانه، اختلال سلوک، اختلال انفجاری متناوب و اختلال شخصیت ضداجتماعی، جنون آتش‌افروزی و جنون دزدی، اختلالاتی هستند که وجه مشترک آنها نقض حقوق دیگران و عدم کنترل هیجانات و رفتارهاست.

ادامه مطلب: از اختلال سلوک تا جنون دزدی

افسردگی چگونه به مغز آسیب می‌زند؟!

Super User 25 آذر 1396

 

 اختلال افسردگی ماژور (MDD) یک بیماری روانپزشکی شایع و یکی از دلایل عمده ناتوانی در جهان محسوب می شود. بین 20 تا 25 درصد بزرگسالان ممکن است حداقل یک بار در برهه ای از زندگی خود افسردگی ماژور را تجربه کنند. کودکان، نوجوانان و سالمندان نیز می توانند از این شرایط رنج ببرند.
ادامه مطلب: افسردگی چگونه به مغز آسیب می‌زند؟!
دخترها با پسرها

8 تفاوت دخترها با پسرها

Super User 25 آذر 1396

دختربچه ها خیلی زودتر از پسربچه ها از پوشک جدا می شوند. در حالی که دختربچه ها تمرین توالت رفتن را بین 22 تا 30 ماهگی شروع می کنند، اما در مورد پسربچه ها 3 ماه تا یکسال بیشتر طول می کشد تا مهارت های لازم توالت رفتن را به دست بیاورند.

ادامه مطلب: 8 تفاوت دخترها با پسرها

کلمات کلیدی

کلینیک آسا، آسا کلینیک، مرکز مشاوره آسا، کلینیک روان شناسی آسا، مرکز مشاوره،روان شناس، روان شناسی، روانشناسی، کلینیک،دکتر، بیتا آجیل چی، دکتر بیتا آجیل چی، دکتر بیتا آجیلچی، مرکز مشاوره در سعادت آباد، روان شناس در سعادت آباد، asa clinic، clinic asa،ravanshenasi،psychology

اطلاعات تماس:

  • آدرس : سعادت آباد، نرسیده به میدان کاج، کوچه میرحسینی، بعد از چهار راه علامه شمالی، جنب بانک سپه، پلاک 46، واحد 2
  • ایمیل :info@asaclinic.ir
  • تلفن 1 : 22066510
  • تلفن 2 : 22060960

 

 

ساعات پذیرش:

از شنبه تا 5 شنبه : ساعت 13 تا 20

سایت شما برای نمایش بهتر نیاز به استفاده از کوکی دارد Cookie policy. I accept cookies from this site.Agree